TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Marketing bankowy autor: Kolasa Małgorzata
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

Marketing bankowy

Wersja papierowa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 978-83-7556-086-2
Format: 16.4x23.5cm
Liczba stron: 156
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
43,00 zł 38,70 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia AKAPIT akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier